środa, 31 października 2012

Coś dla mnie :)

Dlaczego nikt nie chce wydłużyć doby? Na robótki znajdzie się czas, ale na zdjęcia już nie bardzo ;) Tym bardziej że strasznie beznadziejny ze mnie fotograf...
Drugi wężyk dla siebie wydziergałam już jakieś dwa tygodnie temu :) Rzadko coś zostaje dla mnie z tego co robię, ale tym razem ta zostaje ze mną :)


Wykonana z koralików Toho round 8o w kolorach opaque frosted gray i opaque frosted turquoise na 5 koralików w rzędzie. Wzór znalazłam gdzieś w Internecie, nie pamiętam gdzie, bo wzory zapisuję u siebie na dysku, a potem wybieram, z tego co mam :)
Wydawało mi się, że będzie za gruba, ale strasznie fajnie się ją nosi :)

2 komentarze:

  1. Piękna bransoletka, świetnie dobrałaś kolorki :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam z zaproszenia i oto jestem:) Bardzo podobają mi się Twoje prace - są delikatne i wysmakowane kolorystycznie. Całkowicie w moim guście. A co do wzorów bransoletek, to jest fajny program - DB-BEAD ( można ściągnąć polską wersję z Internetu) - dzięki któremu możesz sama stworzyć wzory, jakie Ci się tylko zamarzą. Instrukcję do tego programu znajdziesz u Weraph w tutorialu o bransoletkach koralikowo - szydełkowych. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń