piątek, 30 listopada 2012

Gąsieniczka

Melduję, że jestem i na bieżąco Was podglądam. Byłam chora, ale na szczęście już jest lepiej, choć jestem na zwolnieniu lekarskim. Niestety z pracą dyplomową jestem totalnie w lesie więc teraz ostro siedzę, czytam, myślę, piszę... przynajmniej próbuję :) A w ramach odstresowania czasem też coś zmajstruję. 
Dzisiaj chciałam pokazać pierwszą gąsieniczkę, którą jakiś czas temu zrobiłam i w dalszym ciągu nie doczekała się przyzwoitych zdjęć. Okropnie źle mi się ją robiło, palce bolały...i w sumie efekt końcowy tak całkiem mnie nie zachwycił. 







Różowo - szara, na 6 koralików w rzędzie z Toho round 11o w kolorach: silver lined lt amethyst, silver lined gray, 8o silver lined crystal
 Elementy posrebrzane i zapięcie typu toggle. 

3 komentarze:

  1. Jak nie zachwycił? Śliczna i delikatna! Pozdrawiam i życzę zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Ci życzę! "Niewdzięczna" gąsieniczka jest bardzo fajna:) Mnie tam się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń